Klein
Karakter.

Unieke handgemaakte items 

Klein Karakter is ontstaan vanuit een liefde voor ambacht en handgemaakte items. Een stukje persoonlijkheid en karaktervolle items voor in jouw interieur. Naar eigen wens samen te stellen en dus uniek.

Nieuwsgierig naar alle producten?

Uniek

Dierbare momenten en herinneringen vastleggen in gepersonaliseerde portretten 

Duurzaam

Voor de items maak ik gebruik van gerecyclede materialen 

Persoonlijk

Weg van de massa productie maar items vol karakter en persoonlijkheid naar eigen wens samen te stellen

Ambacht

Alle items worden met de hand gemaakt. Natuurlijke imperfecties zorgen voor unieke items

Unieke wandbordjes

Gepersonaliseerd
portret

Bekijk de favorieten

Gepersonaliseerd Familie Portret 2-3 Personen

 189,00

Gepersonaliseerd Kinder Kunstwerk

 159,00

Geboorte Portret Gepersonaliseerd

 159,00

Werkwijze

Gepersonaliseerde portretten

[ 01 ] Je bestelling

In de shop kun je een keuze maken voor het soort portret. Hier kies je direct welke vorm en formaat. Daarna maak je een keuze voor het type lijst en kleur

[ 02 ] Deel jouw beeld en wensen

Nadat ik jouw bestelling heb ontvangen, ontvang jij een bevestigingsmail met daarin een link naar het aanvraag formulier. In dit formulier kun je al jouw wensen en beelden delen en uploaden

[ 03 ] Ontwerpfase

Binnen 2 weken nadat ik de bestelling heb ontvangen stuur ik je per mail het ontwerp digitaal. Hier kunnen eventuele kleine aanpassingen nog doorgegeven worden en zal het ontwerp definitief worden bevestigd

[ 04 ] Borduren 

Binnen 2 tot 4 weken na de definitieve bevestiging van het ontwerp zal je bestelling klaar liggen voor verzending. Mocht je een speciale datum hebben waarop je het portret wilt ontvangen, laat het mij dan even weten in het aanvraag formulier

[ 05 ] Verzending

De pakketten worden verstuurd via Post NL. Zodra het pakket verstuurd is ontvang je van mij een tracking nummer per mail. 

Heeft het portret een mooi plekje bij jou thuis gekregen?
Ik wordt altijd erg blij van foto’s van het eindresultaat!
Tag je ons in je post?

Laat je inspireren

Jouw persoonlijke lijntekening uitgevoerd op een unieke wijze

Jullie mooie verhalen en herinneringen vastleggen en iets te maken wat zo betekenisvol voor jullie is, 
blijft heel bijzonder om te kunnen doen. 

F.A.Q.

Veel gestelde vragen

Staat jouw vraag en antwoord hier niet tussen? Wij helpen je graag verder.

Neem contact met ons op via het contactformulier of email direct naar info@kleinkarakter.nl

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Ja, je kunt de bestelling nog kosteloos wijzigen binnen 48 uur. Neem contact met ons op om je wijziging door te geven. Lees goed de voorwaarden door. Eventueel kun je jouw bestelling kosteloos annuleren binnen 24 uur. Wij zullen de terugbetaling dan in gang zetten. Wij streven ernaar dit binnen 5 werkdagen terug te storten. 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Wij hebben geen winkel en zijn afwisselend aanwezig in onze werkplaats. Mocht je de bestelling toch graag willen ophalen, maken wij hier graag een afspraak voor. Kies voor de optie ‘ophalen’ bij het plaatsen van de bestelling. Wij nemen contact met jou op voor een ophaal afspraak. 

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Dit is mogelijk. Bij je bestelling kun je het bezorgadres invullen waar jij je bestelling wilt laten bezorgen. Bij het factuur adres kun je je eigen gegevens invullen. 

Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen?
Uiteraard. Wij zullen een handgeschreven kaart toevoegen aan je bestelling. Bij het plaatsen van de bestelling vind je een notitie veld, hier kun je de boodschap achterlaten welke op het kaartje geschreven zal worden.

Mijn pakket is beschadigd, wat nu?
Wat vervelend dat je de bestelling beschadigd hebt ontvangen. Wij ontvangen per mail graag foto’s van de beschadiging binnen 3 dagen na ontvangst. Wij zullen met een passende oplossing komen. 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Het kan enkele minuten duren voordat de bevestiging in je inbox terecht komt. In sommige gevallen beland deze mail in de spam. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op. Wij zullen kijken of de bestelling juist bij ons is geplaatst. 

Wat is de levertijd van een persoonlijk portret?
Binnen 2 weken ontvang jij na je bestelling een ontwerp per mail. In dit stadium kunnen kleine aanpassingen nog doorgevoerd worden. Na definitief akkoord op het ontwerp versturen wij binnen 2 – 4 weken je bestelling. 

Ik wil meerdere foto’s combineren voor het portret, is dit mogelijk?
Uiteraard is dit mogelijk. Geef al je wensen door en wij komen eerst met een ontwerp ter goedkeuring.

Hoeveel personen kunnen er maximaal getekend worden?
Dit is erg afhankelijk van het formaat welke je kiest en welke details je zichtbaar wilt hebben. Laat ons weten welke wensen je hebt, dan bespreken we samen de mogelijkheden. 

Kan ik zelf doorgeven welke details er zichtbaar moeten zijn?
Dit is een persoonlijk portret, dus ik hoor heel graag welke details betekenisvol zijn. Uiteraard teken ik dit wel in mijn eigen stijl verder uit. 

Krijg ik het ontwerp te zien voordat dit wordt geborduurd? Kan ik dan nog wijzigingen doorgeven?
Je ontvangt binnen 2 weken na het plaatsen van je bestelling het ontwerp digitaal. Eventuele aanpassingen en/of kleine wijzigingen kunnen dan doorgegeven worden. Nadat deze definitief is goedgekeurd kunnen er geen wijzigingen kosteloos plaatsvinden. 

Kan ik het portret ook bestellen zonder lijst of ophangsysteem?
Alleen het doek ontvangen is ook één van de mogelijkheden. Je kunt dit aangeven tijdens het bestelproces. Het doek wordt dan wel gespannen op een plaat mdf. 

Kan ik het portret nog wijzigen of annuleren?
Je kunt je gehele bestelling binnen 48 uur kosteloos nog wijzigen. Wanneer je het digitale ontwerp hebt ontvangen kunnen alleen nog kleine wijzigingen doorgegeven worden. Na dit stadium kunnen er geen wijzigingen meer doorgegeven worden zonder dat hier kosten aan verbonden zijn. Je kunt de bestelling binnen 24 uur kosteloos annuleren. Wij zullen de terugbetaling dan in gang zetten. Wij streven ernaar dit binnen 5 werkdagen terug te storten. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Om zo duurzaam mogelijk te verzenden verzamelen wij onze pakketten voordat wij naar het postkantoor gaan. Wij streven er naar om 1 tot 2 keer per week de verzamelde pakketten te versturen. In de meeste gevallen is het pakket binnen 2 dagen bezorgd door PostNL. Plaats je een bestelling in het weekend? Dan wordt deze de eerstvolgende werkdag verwerkt. Heb je een speciale wens qua levering neem dan even contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat wij je pakket hebben verzonden ontvang je van ons een trackingnummer. Hiermee kun je de bestelling volgen. 

Wat zijn de verzendkosten?
Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht. 

Kan ik zelf een bezorgdag kiezen?
Helaas is het niet mogelijk zelf een bezorgdag te kiezen. Heb je specifieke wensen qua bezorgen, laat het ons even weten wellicht kunnen we samen naar de opties kijken. 

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Jouw bestelling is volledig gepersonaliseerd, hierdoor is het niet mogelijk jouw bestelling te retourneren. 

Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?
Je kunt gebruik maken van het Ideal betaalsysteem met Mollie om je bestelling te betalen.

Het geld is van mijn rekening afgeschreven maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Het kan enkele minuten duren voordat de bevestiging in je inbox terecht komt. In sommige gevallen beland deze mail in de spam. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op. Wij zullen kijken of de bestelling juist bij ons is geplaatst. 

Hoe lang duurt het voordat ik de terugbetaling ontvang als ik mijn bestelling binnen 24 uur heb geannuleerd?
Wij streven ernaar de betaling binnen 5 werkdagen terug te storten. 

Oeps! Bestellen via de site lukt op dit moment even niet.

Sorry

We werken er hard aan om dit snel weer in order te maken. Geen zorgen: alle informatie kun je gewoon op de website bekijken. Wil je toch alvast iets bestellen? Stuur ons dan mailtje, wij helpen je graag verder!